Jag vill ju bara vara lite tuff

18 februari 2009 at 09:50 Lämna en kommentar

Jag älskar min kalender över allt annat. Tack vare den känner jag mig bra, populär och lite fantasifull. Men jag hatar när jag blir som ett barn med en tuschpenna i handen. Det målas stjärnor, hjärtan, regnbågar och allt möjligt skit. Jag vill ju verka tuff och lite cool sådär, med dödskallar och sånt. Men istället ser det ut som att jag är 12 år och skriver ”Hej hej dagboken. Idag har jag tittat på pojkar.” Och pojkar tittar jag ju inte på. Och dagbok skriver jag ju inte heller. Men jag snusar och använder sjal. Och svär en hel del. Det om nåt är ju tufft.

Men nu undrar jag, ska jag slänga min kalender som jag har besudlat med gulligt trams? Så kan jag köpa en ny, svart och tuff kalender. Eller hur gör man?

Entry filed under: Allmänt.

En vanlig dag på jobbet När minnet sviker

Kommentera

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Michaelssons Twitter

Snabbfakta

Jag inbillar mig att jag är bitterljuv och extravagant. Jag är i vilket fall som helst oerhört tveksam till livet, tillika känslomässigt störd. Utöver dessa defekter bor det en hel del trams här.
februari 2009
M T O T F L S
« Jan   Mar »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
232425262728  

Mest klickade

  • Inget
stats for wordpress

