Här har jag en liten tunna med bajs. Någon som vill ha den?

18 februari 2009 at 16:38 Lämna en kommentar

Och här sitter jag igen. Totalt sysslolös och rastlös.
Jag har snart spelat mig genom alla spel som finns på internet. Jag har läst varenda blogg. Och det enda jag har kvar nu är mitt eget sällskap. Och det gör mig galen. Jag tål inte det här. Den ofrivilliga tomheten. Fast det är inte tomt. Det är fullt av skräp, nostalgi, saknad och all möjlig skit som jag borde reda undan. Men jag orkar inte. Jag vill inte. Kan inte någon bara hålla mig sällskap en liten stund? Så tar jag reda på allt annat sen? En annan gång. När jag orkar lite mer. Och när jag känner mig redo.

Entry filed under: Allmänt.

När minnet sviker Nu:

Kommentera

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Michaelssons Twitter

Snabbfakta

Jag inbillar mig att jag är bitterljuv och extravagant. Jag är i vilket fall som helst oerhört tveksam till livet, tillika känslomässigt störd. Utöver dessa defekter bor det en hel del trams här.
februari 2009
M T O T F L S
« Jan   Mar »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
232425262728  
stats for wordpress

