Youtubeleken

15 februari 2009 at 12:15 Lämna en kommentar

Jag sitter här och leker youtubeleken. Jag söker upp en tokbralåt och klickar mig sen vidare på liknande klipp. Det är festligt, tidskrävande och intressant. Jag började med Condemnation med Depeche Mode, och fortsätter klicka mig vidare för att lyssna på Depeche covers. Det är allt från Hillary Duff till Lacuna Coil och Pain. Inte så märkvärdigt egentligen, men roligare än så blir det inte idag.

Entry filed under: Allmänt. Tags: , , .

En annan sak… Innan jag somnar

Kommentera

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Michaelssons Twitter

Snabbfakta

Jag inbillar mig att jag är bitterljuv och extravagant. Jag är i vilket fall som helst oerhört tveksam till livet, tillika känslomässigt störd. Utöver dessa defekter bor det en hel del trams här.
februari 2009
M T O T F L S
« Jan   Mar »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
232425262728  
stats for wordpress

