Innan jag somnar

15 februari 2009 at 20:18 2 kommentarer

Jag ligger här utsträckt på sängen med armarna under huvudet och funderar lite. Jag tänker lite på att jag är ledig imorgon och hur jag ska lägga upp dagen. Jag tänker lite på det här med vänner. Framförallt hur mycket jag tycker om dom och vill göra allt bra med en fingerknäppning. Jag funderar lite på varför det känns kallare och jag känner mig tommare. Jag funderar på om jag ska gå och lägga mig. Jag tänker på att jag faktiskt måste tvätta imorgon. Jag funderar på vad som fattas mig. Det är såklart ingenting. Det är bara jag som är sådär miserabel igen.
Men mest av allt är jag bara trött. Så det här med att gå och lägga sig var inte en sån dålig tanke trots allt.

Entry filed under: Allmänt.

Youtubeleken Men getterna då?

2 kommentarer Add your own

  • 1. cajjan  |  15 februari 2009 kl. 21:40

    Knäpp med fingrarna!

    Svara
  • 2. Junni  |  16 februari 2009 kl. 14:34

    Sitter här på jobbet och har lite smått långtråkigt och tänker: en liten dos av Sandra livar alltid upp dagen, så att man får lite ny energi!
    Och vad är det jag möts av?! Jo inte en enda uppdatering!! Vad är detta..hur ska jag nu överleva den knappa timme som återstår av dagen!? ;)

    Svara

Kommentera

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Michaelssons Twitter

Snabbfakta

Jag inbillar mig att jag är bitterljuv och extravagant. Jag är i vilket fall som helst oerhört tveksam till livet, tillika känslomässigt störd. Utöver dessa defekter bor det en hel del trams här.
februari 2009
M T O T F L S
« Jan   Mar »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
232425262728  

Mest klickade

  • Inget
stats for wordpress

