Michaelsson berättar

09 februari 2009 at 14:41 2 kommentarer

n794234377_1245614_30341

Det finns några personer på mitt jobb som har s.k ”Sandra-pauser” flera gånger per dag. Då sitter dom och har högläsning från bloggen. Det är ju oerhört smickrande och fint på alla sätt och vis. Jag menar, det är väl det man vill uppnå med en blogg? Ett ständigt begär efter mer. Men det här begäret har naturligtvis några nackdelar. Tex. att jag ständigt är jagad av dom här personerna, jag vågar inte ens gå förbi deras rum, för jag vet att det kommer skrikas efter mig.
Och har jag aldrig haft bloggångest tidigare får jag det definitivt det nu. Hur mycket skit kan jag egentligen hitta på att skriva om?

Det största problemet just nu är att jag behöver gå på toaletten och fylla på min vattenflaska. Men då måste jag passera deras rum. Häromdagen fick jag till och med posera på ett idolkort som ni ser här. Och här står jag nu. Akut kissnödig och törstig. Och nej, jag kör inte på överlevnadskortet med att dricka mitt eget urin. Jag får helt enkelt sitta kvar här tills dom går hem för dagen. Allt detta för jag har absolut ingenting att skriva om, mer än att jag är oerhört kissnödig såklart. Och jag är livrädd för två arga tjejer som inte får sitt bloggbehov stillat av Michaelsson.

Entry filed under: Allmänt. Tags: , , , .

Beslutet är fattat Man måste se det positiva

2 kommentarer Add your own

  • 1. Emelie  |  09 februari 2009 kl. 16:52

    Men enligt veckomailet ska vi tydligen gå från telefonister till tv stjärnor på onsdag. OM jag kommer vara frisk då?! KAN DU LITA PÅ!

    Svara
  • 2. Junni  |  10 februari 2009 kl. 07:38

    Men lilla gumman da, inte ska du behöva ha ångest och vara rädd heller….Men det har vart lite dåligt med bloggande här på morgonkvisten tycker vi;) Prestera MERA!
    Nej da, du är så dutti så!! Roligaste!

    Kram på rä´

    Svara

Kommentera

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Michaelssons Twitter

Snabbfakta

Jag inbillar mig att jag är bitterljuv och extravagant. Jag är i vilket fall som helst oerhört tveksam till livet, tillika känslomässigt störd. Utöver dessa defekter bor det en hel del trams här.
februari 2009
M T O T F L S
« Jan   Mar »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
232425262728  

Mest klickade

  • Inget
stats for wordpress

