När snön föll…

08 februari 2009 at 23:03 Lämna en kommentar

1

2

..satt vi till fyra på morgonen och drack gin tillsammans med Johnny Cash. Och jag vågade fråga, och du vågade svara. På allt som jag undrat. Allt. Allt som förstört och förgört. Sen bäddade du åt mig i din soffa och jag kunde inte låta bli att le. Om det var spriten som roade, eller det faktum att allt är så annorlunda vet jag inte. Och jag hatar att jag är så hängiven och envis när jag tror att det sentimentala är viktigare än sanningen. Men jag älskar känslan av att veta…veta allt.

Entry filed under: Allmänt, Foto.

Klockan är snart 12 Det här med rökning igen

Kommentera

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Michaelssons Twitter

Snabbfakta

Jag inbillar mig att jag är bitterljuv och extravagant. Jag är i vilket fall som helst oerhört tveksam till livet, tillika känslomässigt störd. Utöver dessa defekter bor det en hel del trams här.
februari 2009
M T O T F L S
« Jan   Mar »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
232425262728  

Mest klickade

  • Inget
stats for wordpress

