Det här med rökning…

06 februari 2009 at 13:43 Lämna en kommentar

Jag har nu officiellt gått in mitt tionde år som rökare. Antingen börjar jag bli ruskigt gammal eller så fick jag en cigg tillsammans med nappflaskan som barn.

Och när jag tänker på saken så älskar jag ju allt som har med rökning att göra. Ja, förrutom att man luktar unk och har en andning som en 70 åring med kol och astma. Men utöver dom små detaljerna är det toppen att vara rökare. Nu är det ju så att jag någonstans är smart nog att inse att det här är inte bra för mig. Under en period förra året slutade jag att röka. Typ. Det var lite småfusk och lite annat som gjorde att jag inte riktigt engagerade mig i det hela. Men här sitter jag nu, det är 2009, jag fyller snart 24 år, och borde inte det här bli det året då jag bestämmer, alltså på riktigt, att sluta röka?

Så hittar jag dom här bilderna och inser två saker.
1. Rökare have more fun.
2. Rökare är snyggare än alla andra.

n668107913_989422_7912 n741594035_528209_1448

Ser ni den sköna solbrännan jag lyckades fånga efter en helg på Sweden Rock Festival? Och titta hur jag gärna låter pattarna fläkas ut som om jag inte har någon skam i kroppen. Och det har jag ju inte såklart.

Och för framtida arbetsgivare, eller nuvarande för den delen, tro inte att det är en droppe alkohol inblandat i dom här bilderna. Nej, det är enbart rökningen som ger mig den där immiga blicken och den svettiga luggen.

Entry filed under: Allmänt. Tags: , , , , .

Det här med bebisar… Mobilbloggar lite…

Kommentera

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Michaelssons Twitter

Snabbfakta

Jag inbillar mig att jag är bitterljuv och extravagant. Jag är i vilket fall som helst oerhört tveksam till livet, tillika känslomässigt störd. Utöver dessa defekter bor det en hel del trams här.
februari 2009
M T O T F L S
« Jan   Mar »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
232425262728  

Mest klickade

  • Inget
stats for wordpress

