Det här med bebisar…

06 februari 2009 at 13:13 1 kommentar

När man jobbar på ett jobb som mitt, så får man dras med gravida och mammalediga kvinnor. För att inte tala om när dom kommer hit och hälsar på med den lilla kotten dom förlöst. Och inget ont alls om dessa kvinnor, eller för den delen dessa barn. Det är ju bedårande att sitta och titta på en bebis som bara ligger där och ler. Det hugger ju till lite i livmodern och jag inser att dom barn jag förmodligen aldrig kommer få är ju i fantasin riktigt söta. Nu är det inte bebisarna som är bäst, eller deras mammor för den delen. Det är fikat det bjuds på. Ja, sån är ja. Enkel, tjock och älskar sötsaker. Bebisarna kan dom andra gulla med så sitter jag här och äter arracksbollar istället.

Entry filed under: Allmänt. Tags: , , , , .

En godispåse Det här med rökning…

1 kommentar Add your own

  • 1. michaelsson  |  06 februari 2009 kl. 13:59

    Precis vad jag och Sofia satt o disskuterade! Skit i ungarna, jag vill ha bullar! /Idaho

    Svara

Kommentera

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Michaelssons Twitter

Snabbfakta

Jag inbillar mig att jag är bitterljuv och extravagant. Jag är i vilket fall som helst oerhört tveksam till livet, tillika känslomässigt störd. Utöver dessa defekter bor det en hel del trams här.
februari 2009
M T O T F L S
« Jan   Mar »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
232425262728  

Mest klickade

  • Inget
stats for wordpress

