Du är min man….

04 februari 2009 at 11:47 1 kommentar

Män…dessa vanskapta kräk som jag gärna spyr galla över med jämna mellanrum. Dom är lika underbara, som dom är vidriga, och ibland känns det som att jag vill ägna mitt liv åt att föra ett heligt krig mot hela manligheten. Men helt plötsligt upplever man ögonblick av lycka och euofori. Jag tror att jag har blivit kär. Igen. I en man som har allt en man ska ha. Okej, han har kanske inte allt. Han är ingen fiskargubbe, han har inget skägg och jag tror inte han har hela läppen fylld med snus. Men resten har han. Han är snygg, han har talang, och tydligen har han ett humör som heter duga. Är inte vredesutbrott det manligaste, det finaste och det roligaste som finns?

Nåja, Christian Bale kan i alla fall det här med att bete sig som ett svin och samtidigt få mig knäsvag. Att någon dessutom remixat hans fantastiska utbrott mot en stackars fotograf är ju hysteriskt roligt. Är det kanske årets hitvarning jag hör?

Entry filed under: Allmänt. Tags: , , , , , .

Ja just ja… Känslosamt arbete

1 kommentar Add your own

Kommentera

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Michaelssons Twitter

Snabbfakta

Jag inbillar mig att jag är bitterljuv och extravagant. Jag är i vilket fall som helst oerhört tveksam till livet, tillika känslomässigt störd. Utöver dessa defekter bor det en hel del trams här.
februari 2009
M T O T F L S
« Jan   Mar »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
232425262728  

Mest klickade

  • Inget
stats for wordpress

