Ja just ja…

03 februari 2009 at 20:17 3 kommentarer

1 års jubileum. Det är klart det är bloggen som fyller 1 år idag. Det har vi firat med…ja, ingenting särskilt faktiskt. Lite sång, lite dans och lite naket hade man ju kunnat önska sig. Men inget sånt fick vi. Istället tackar jag mig själv för dom 721 inlägg jag knopat ihop med trams och mer därtill. Och så vill jag tacka för dom 320 kommentarerna ni gett mig. Det är nästan en om dagen, och det känns fint.

Tack. Och grattis.
Nu ska jag och bloggen käka lite paj. Puss

Entry filed under: Allmänt. Tags: , , , .

Michaelssons nötskal Du är min man….

3 kommentarer Add your own

  • 1. Picknickkorg  |  03 februari 2009 kl. 21:43

    Hur länge sedan är det du fick hår på snoppen då?

    Svara
  • 2. Gabsan  |  03 februari 2009 kl. 22:30

    Ja men det är alldeles korrekt. Alla kan ju inte sitta där uppe och häcka och hålla på lärargrejer. Här nere finns fiskare, Sandra. FISKARE!

    Svara
  • 3. Michelle  |  04 februari 2009 kl. 05:43

    Nämen så trevligt då… hoppas pajen var god… :-)
    Jag ser fram emot ytterligare ett år med skriverier från dig.. din blogg ligger som favoriter här.. :P

    Svara

Kommentera

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Michaelssons Twitter

Snabbfakta

Jag inbillar mig att jag är bitterljuv och extravagant. Jag är i vilket fall som helst oerhört tveksam till livet, tillika känslomässigt störd. Utöver dessa defekter bor det en hel del trams här.
februari 2009
M T O T F L S
« Jan   Mar »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
232425262728  

Mest klickade

  • Inget
stats for wordpress

