Så här ser det ut där jag är idag

01 februari 2009 at 19:11 3 kommentarer

Veckans fototriss tema är ”Så här ser det ut där jag är idag”. Så i den gråjämna massan lyckades jag fånga tre bilder där jag var en stund idag. Utomhus, på väg till Ica Maxi för att köpa gurka som någon härhemma bestämt behövde på en gång.

fototriss3fototriss2fototriss1

 

Entry filed under: Allmänt, Foto. Tags: , , , , .

Freaky Friday Foto Jag hade i alla fall tur med vädret

3 kommentarer Add your own

  • 1. Jonas (Bildkanalen.se)  |  01 februari 2009 kl. 19:28

    Jag föll för första bilden här…

    Svara
  • 2. Veronica  |  01 februari 2009 kl. 22:30

    Första bilden blir min favorit. Ett litet ovanligt motiv :)

    Svara
  • 3. Synne  |  01 februari 2009 kl. 22:37

    Hej på dig.
    Fina bilder du har.
    Kram Synne.

    Svara

Kommentera

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Michaelssons Twitter

Snabbfakta

Jag inbillar mig att jag är bitterljuv och extravagant. Jag är i vilket fall som helst oerhört tveksam till livet, tillika känslomässigt störd. Utöver dessa defekter bor det en hel del trams här.
februari 2009
M T O T F L S
« Jan   Mar »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
232425262728  

Mest klickade

  • Inget
stats for wordpress

