Freaky Friday Foto

31 januari 2009 at 15:27 7 kommentarer

felkomponerad1

Temat för Freaky Friday Foto är ”felkomponerad”. Och jag skulle vilja påstå att de flesta av mina bilder är både felkomponerade och en aning misslyckade. Men det är framförallt när pappa är i fokus som bilderna får en att skämmas. Det finns nog inte mycket med den här bilden som är bra. Så jag låter den tala sitt tydliga språk för hur felkomponerad verkligen bör se ut.

Fler misslyckade och felkomponerade bilder hittar ni här.

Entry filed under: Allmänt, Foto. Tags: , , , , .

Pisskakor Så här ser det ut där jag är idag

7 kommentarer Add your own

  • 1. helena  |  31 januari 2009 kl. 18:57

    ha ha… den var skön :) men älskar ljust i den här bilden, hade det blivit som det var tänkt så är jag säker på att det hade blitt bra :)

    Svara
  • 2. Bella  |  31 januari 2009 kl. 20:19

    Ursäkta…men jag tycker faktiskt att fotot är hur läckert som helst!! Det ”gamla”, Det ”Nya” och s9 ”spöket” då….! Jättehärligt!

    Svara
  • 3. AnnaKK  |  31 januari 2009 kl. 20:40

    Som det kan bli, ja… :-) Fast er tjusiga kamin syns ju jättebra iallafall! Och kaffepannan, och vad det nu är för spännande tunna som den står på…?

    Ha en fin fortsättning på lördagkvällen! :-)

    Svara
  • 4. helena  |  31 januari 2009 kl. 21:10

    oj, glömde gratulera till det grymt bra köpet, du å d60 kommer ha kul ihop, å blir förbannade ihop, för att det inte alltid blir som man tänkt sej :)

    Ha en skön helg //hea

    Svara
  • 5. whatthefuckdotcom  |  31 januari 2009 kl. 22:44

    Den var ju fantastisk! Inte varje dag man fångar ett vedeldande spöke på foto ;)

    Svara
  • 6. Ingalill  |  02 februari 2009 kl. 06:52

    Fräck bild, men det ser verkligen ut som du fångat ett spöke :)

    Svara
  • 7. mumari  |  06 februari 2009 kl. 08:14

    Superläckert foto tycker jag! Jag har en förkärlek till foton som inte är helt ”korrekta” ;)
    Nu ligger det en ny utmaning för freakyFriday uppe!

    Svara

Kommentera

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Michaelssons Twitter

Snabbfakta

Jag inbillar mig att jag är bitterljuv och extravagant. Jag är i vilket fall som helst oerhört tveksam till livet, tillika känslomässigt störd. Utöver dessa defekter bor det en hel del trams här.
januari 2009
M T O T F L S
« Dec   Feb »
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  

Mest klickade

  • Inget
stats for wordpress

