Fototriss it is

28 januari 2009 at 10:25 5 kommentarer

fototriss

Det här med fototriss verkar ju en smula festligt. Och jag är väl inte den som är den. Så nu ska jag fototrissa för hela slanten här. Veckans tema är ”Ätbart” och vad passar inte bättre då än det godaste som finns?

Mamma lägger alltid sin kaviar UNDER äggen när hon gör en äggmacka. Vilket är oerhört frustrerande och underligt. Jag vill ha kaviar PÅ äggen, så man kan skriva små hälsningar. I vanliga fall skriver jag ord som rimmar på majs eller huk, men jag fegade ur och skrev ett enkelt hej till er. Så hej hej.

Entry filed under: Allmänt, Foto. Tags: , , .

Grannsämja i Järlinden Short Message Service

5 kommentarer Add your own

  • 1. Catherina  |  28 januari 2009 kl. 11:57

    Fina bilder! Men din mamma har rätt. Kaviaren ska vara under äggen. ;)

    Svara
  • 2. Gabsan  |  28 januari 2009 kl. 19:57

    Underäggenargument:
    1. Äggen sitter fast.
    2. Om man tappar mackan så blir det inte kletigt på golvet (iaf inte lika mycket).
    3. Kaviarsmaken är inte att leka med. Man måste dämpa den och därför har man äggen först – sen kaviaren.

    Fast i och för sig. Inget slår att skriva meddelande med mat. Du vinner.

    Svara
  • 3. Helena  |  28 januari 2009 kl. 20:30

    Helt rätt…först ägg sedan kaviar, blir mycket godare då :)

    Svara
  • 4. Hacki  |  28 januari 2009 kl. 21:40

    Först och främst ska kaviaren vara överst…

    Gabsan: Köp en mildare kaviar?

    Sandra: Jag förstår inte varför ni kallar det äggmacka. Det som det verkar vara mest av är ju kaviar =S

    Svara
  • 5. petralin  |  28 januari 2009 kl. 21:50

    Jag håller med dig… framför allt är det ju SNYGGAST med kaviaren PÅ äggen…

    Svara

Kommentera

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Michaelssons Twitter

Snabbfakta

Jag inbillar mig att jag är bitterljuv och extravagant. Jag är i vilket fall som helst oerhört tveksam till livet, tillika känslomässigt störd. Utöver dessa defekter bor det en hel del trams här.
januari 2009
M T O T F L S
« Dec   Feb »
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  

Mest klickade

  • Inget
stats for wordpress

