Måndagsmorgon

29 december 2008 at 05:54 Lämna en kommentar

Det är kallt. Det är måndag. Klockan närmar sig sju.

Jag har varit vaken i fyra timmar snart, om det inte är mer. Jag minns inte om jag såg på klockan när jag vaknade första gången. Feberyran gör mig svag och orkeslös. Jag har gjort mitt allt för att döda febern, och den gav med sig tillslut. I alla fall för stunden. Tanken är att jag idag ska inspektera mellandagsrean. Det är det här man ser fram emot hela året. Om man räknar bort rean efter nyår när dom i princip skänker bort allt som ingen vill ha, men som jag utan problem att kan ta hand om.

Jag tänker att jag måste ha en nyårsblåsa. Något fint, men heltäckande. En burka vore det bästa, men jag vet inte om jag borde dricka sprit i en sån. Jag får helt enkelt hoppas på att det inte har varit alltför många tjockisar och länsat bland klänningarna. Då blir jag förbannad och smittar ner alla jag ser.

dressfat

Entry filed under: Allmänt.

Plötsliga minnen You gave me fever

Kommentera

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Michaelssons Twitter

Fel: Twitter svarade inte. Vänta några minuter och uppdatera den här sidan.

Snabbfakta

Jag inbillar mig att jag är bitterljuv och extravagant. Jag är i vilket fall som helst oerhört tveksam till livet, tillika känslomässigt störd. Utöver dessa defekter bor det en hel del trams här.
december 2008
M T O T F L S
« Nov   Jan »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031  

Mest klickade

  • Inget
stats for wordpress

