01:35 I told you so!

27 december 2008 at 00:45 Lämna en kommentar

Fem SKULLE

Skulle du vilja vara längre?
Neje. Då kommer jag täcka sikten för folk.
Skulle du vilja väga mer?
Ja, det är klart. Om jag vägde 31 kg, då skulle jag definitivt vilja väga mer.
Skulle du bli arg om din pojkvän gjorde slut om du har/hade någon?
Arg? Arg vet jag väl inte om jag skulle bli. Jag skulle kasta piss och getfett på hans hus, spy i hans brevlåda och jaga honom tills han byter identitet. Men arg? Nej.
Skulle du vilja ha sex med en kändis?
Been there, done that…
Skulle du vilja dricka dig full nu?
Ja.

Tio KAN

Kan du röra på öronen?

Det är bara töntar som gör sånt.

Kan du slicka dig på näsan?

Nej. Det däremot är jävligt tufft.

Kan du kolla i kors med ögonen?

Tänk om jag inte har några ögon?

Kan dina föräldrar lita på dig?
Jovars. Jag är ju ändå deras favoritdotter.

Kan du låta bli att prata på 4 timmar?

Knappast. Inte ens när jag sover.

Kan du vara på fest utan att dricka?

Måste man gå på fest för att dricka?

Kan dina vänner lita på dig?

Om lita på betyder att jag kommer hänga ut dom på bloggen, facebook och berätta för alla jag möter, så ja. Då kan vem som helst lita på mig.

Kan du tänka dig att pierca naveln?

Jag har gjort det en gång. Men tjockisar ska inte ha metallsmycken i magen.

Kan du suga?

Som en vampyr?

Kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar?
Jodå.

Femton HAR


Har du någonsin ljugit för dina föräldrar?

”Ja, jag har städat idag” är kanske den vanligaste lögnen.

Har dina föräldrar sagt att dom älskar dig?

Det händer faktiskt lite då och då. Jag älskar dom också.

Har du ett syskon?

Nej, jag har två.

Har du varit full den här månaden?

Det tror jag inte.

Har du någonsin haft sex med någon?

Neje. Sånt där kan man inte hålla på med.

Har dina föräldrar ljugit för dig?

Förmodligen

Har du redan tröttnat på dom här frågorna?

Dom håller mig vaken i alla fall.

Har du borstat tänderna den senaste timmen?

Nej.

Har du pussat någon som är fyra år äldre?

Ja.

Har du haft sex med någon som är fyra år äldre?

Det minns jag inte.

Har du haft ett förhållande med någon som är fyra år äldre?

Typ.

Har du funderat på hur det skulle vara att testa droger?

Ja, jag funderar på det rätt ofta. Men jag är för lat för att orka testa.

Har du blivit påkommen när du har haft sex, om du har haft det?

Jag håller ju inte på med sånt.

Har du haft sex med mer än tre personer?

Det minns jag inte

Har du ljugit på någon fråga än då?

”Ja jag har städat idag”

Tjugo VEM

Vem är din bäste vän?

Mamma

Vem älskar du?

Mamma

Vem hade du senast sex med?

Det minns jag inte.

Vem vill du bli full med?

Det är inte så noga. Bara jag blir full.

Vem är den bästa artisten?
Den där apan i pirates of the caribbean. Jäkla bra apa.
Vem pratade du senast i telefon med?
En fyllgubbe som ville prata lite om sin fru. Han tyckte hon var gammal och gaggig.

Vem har du en liten crush i?
Det kan jag inte tala om.

Vem är snyggast i världen?

Per Morberg

Vem skulle du ge en miljon till om du var tvungen att ge bort det?

Antony. Han bor i Kenya.

Vem är snällast i världen?

Mamma

Vem är din bästa kompis?

Upprepar du dig själv nu?
Vem vill du prata med?

Den där tanten som brukar ringa och säga att jag är den otrevligaste hon någonsin har pratat med.

Vem sov du med senast?

Tänk att jag inte minns det heller.

Vem såg du full senast?

Pappa. Han stod och pratade med lampan ute på verandan.

Vem vet allt om dig?

Ni kära läsare vet allt om mig.

Vem kysste du senast?

Jag slänger kyssar hit och dit.

Vem kramade du senast?

Marie här på jobbet. Hon luktar så gott.

Vem kan berätta allt för dig?

Den som vill det såklart.

Vem kan du berätta allt för?
Den som finns i närheten
Vem hatar du?
Jag hatar inte så mycket. Eller?

Entry filed under: Allmänt.

Ont krut förgås inte så lätt 02:04 Ett skepp kommer lastat med ett straff

Kommentera

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Michaelssons Twitter

Snabbfakta

Jag inbillar mig att jag är bitterljuv och extravagant. Jag är i vilket fall som helst oerhört tveksam till livet, tillika känslomässigt störd. Utöver dessa defekter bor det en hel del trams här.
december 2008
M T O T F L S
« Nov   Jan »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031  

Mest klickade

  • Inget
stats for wordpress

