02:04 Ett skepp kommer lastat med ett straff

27 december 2008 at 00:58 Lämna en kommentar

1. Pratar du fortfarande med personen du kysste första gången?
Nej. Han gav mig en örfil och sa att han aldrig ville se mig igen. Trist kille.
2. Har du sett din bästa vän gråta?
Ja.
3. Vad åt du senast?
Åh, jag åt såna där nyttiga små bruna knoppar med naturlig kolafyllning.
4. Har du fått någon komplimang idag?
Räknas det om man blir kallad ”Satans kärring!” så ja. Massor!
5. Har du varit med i en rättegång?
Hurså?
6. Är du polare med grannarna?
Nej, verkligen inte. Vet du inte vart jag bor?
7. Vilka länder har du bott i?
Dalarna.
8. När åkte du bil i mer än 15 minuter senast?
För någon dag sedan när jag fick skjuts hem från jobbet.
9. Har du haft en stalker?
Nej. Någon intresserad?
10. Minns du dina/din musiklärares namn?
Jo, men hur kul är det att prata om det? De flesta är med i P-floyd för den delen.
11. Hur bra är din syn?
Med glasögon på är det inga problem.
12. Var är dina syskon just nu?
Min storebror är nog i Göteborg och leker med någon katt, eller kanske dricker öl. Min lillebror sitter nog hemma hos mamma och pappa och lortar ner.
13. Vad var den senaste drömmen som du minns?
Det kan jag inte tala om.
14. Vem ringde dig senast?
Han som kallade mig för ”Satans kärring”
15. Vilken tid gick du upp imorse?
15.00. Det var tillräckligt tidigt.
16. Vad ska du göra i helgen?
Joppa lite.
17. Vad står det i det fjärde smset i din inkorg?
”Röv?”. Jag skickade en bild på min hand. Logiskt och solklart.
18. Vem är den senaste kändisen du tog på?
 Chuck Norris. In my dreams….
19. Vad finns i din bakficka?
Jag har alltid något i bakfickan.
20. Vad gjorde du klockan 2 inatt?
Ja, somliga har ju ett jobb att sköta. Så jag jobbade ju såklart.
21. Vad är det första du gör på morgonen?
Svär och fräser lite.
22. Vad ska du göra efter det här? 
Svara på ett obefogat långt mail och titta på tv.

Entry filed under: Allmänt.

01:35 I told you so! Dom som säger att rökning dödar vet inte vad dom talar om

Kommentera

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Michaelssons Twitter

Snabbfakta

Jag inbillar mig att jag är bitterljuv och extravagant. Jag är i vilket fall som helst oerhört tveksam till livet, tillika känslomässigt störd. Utöver dessa defekter bor det en hel del trams här.
december 2008
M T O T F L S
« Nov   Jan »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031  

Mest klickade

  • Inget
stats for wordpress

