00:46 Meningen med livet

27 december 2008 at 23:46 Lämna en kommentar

52426_1225794162

Jag har suttit och funderat på meningen med livet. Man gör lätt det när man sitter här alldeles uttråkad och jävlig. En gång i tiden var jag så här snygg, det är jag inte längre kan jag tala om. De ytliga defekterna är lite väl påtagliga just nu. Det blir lätt så när man inte gör annat än att sova och jobba. Nu ska jag inte gnälla i onödan, men herre min gud vad trött jag är på det här.
För att återgå till meningen med livet så är det så här enkelt:
1. Jobba inte natt.
2. Om du nu är så dum så att du måste jobba natt, se då för bövelen till att du utnyttjar din lediga tid väl.
3. Jobba inte natt.
4. Jag hoppar över fyran innan jag skrivit den.
5. Tvätta håret då och då.

Enklare än så blir det inte.

Entry filed under: Allmänt.

Dom som säger att rökning dödar vet inte vad dom talar om Oss kullor och masar emellan

Kommentera

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Michaelssons Twitter

Snabbfakta

Jag inbillar mig att jag är bitterljuv och extravagant. Jag är i vilket fall som helst oerhört tveksam till livet, tillika känslomässigt störd. Utöver dessa defekter bor det en hel del trams här.
december 2008
M T O T F L S
« Nov   Jan »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031  

Mest klickade

  • Inget
stats for wordpress

