I brist på annat

07 december 2008 at 01:05 Lämna en kommentar

Det närmar sig midnatt, och en hel Lördag har lyckats passera utan att jag gjort något alls.
Det är klart, jag började ju med Will&Grace maraton i 3 timmar, för att sedan uppgradera mig till sängen och datorn på magen, spelandes barnspel och läsandes bloggar. Jag återtog sedan soffan, tittade…det har jag redan glömt bort. Och nu ligger jag här igen med datorn på magen och inser att det bästa med att inte göra någonting på en lördag är inte att man är utvilad. Det bästa är att jag nästan kan längta efter jobbet. Min uttråkan hemma är tusen gånger värre än på mitt jobb.
Ja, man måste se det positiva i allt.

Eftersom jag lyckades sova middag sådär från sextiden till strax efter nio så inser jag ju att det kommer vara lönlöst att somna inom några timmar. Så, är det någon vaken? Ring mig så fördriver vi tiden tillsammans.
Äh, jag kan åtminstonde håna dig för att du är vaken i onödan, medan jag kan skylla på att jag ställer om dygnet inför morgondagens påbörjan av nattveckan. Eller något åt det hållet.

Entry filed under: Allmänt. Tags: , , , , , , , , .

Bögskämt Michaelsson bjuder in till jul, del 6

Kommentera

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Michaelssons Twitter

Snabbfakta

Jag inbillar mig att jag är bitterljuv och extravagant. Jag är i vilket fall som helst oerhört tveksam till livet, tillika känslomässigt störd. Utöver dessa defekter bor det en hel del trams här.
december 2008
M T O T F L S
« Nov   Jan »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031  

Mest klickade

  • Inget
stats for wordpress

