Kort sammanfattning av förra veckan

01 december 2008 at 09:58 Lämna en kommentar

Jag hittade några bilder i min kamera som kan sammanfatta veckan som gått ganska fint.

glogg

Jag och min kollega smygstartade glöggdrickandet tidigt förra veckan. Jag har svårt att tänka mig ett bättre sätt att spendera natten på.

nyckel

Pappa försökte lämna familjen genom att bryta av nyckeln. Men så lätt kommer han inte undan oss.

prylar

Jag tyckte det var en bra idé att städa ur väskan. (Note to myself: Köp en mindre väska för bövelen!)

Entry filed under: Allmänt. Tags: , , , , .

Från det personliga hållet Michaelsson bjuder in till jul, del 2

Kommentera

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Michaelssons Twitter

Snabbfakta

Jag inbillar mig att jag är bitterljuv och extravagant. Jag är i vilket fall som helst oerhört tveksam till livet, tillika känslomässigt störd. Utöver dessa defekter bor det en hel del trams här.
december 2008
M T O T F L S
« Nov   Jan »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031  

Mest klickade

  • Inget
stats for wordpress

