06:34 Och därmed basta…

26 november 2008 at 07:35 1 kommentar

70828_12197087111

Jag skulle vilja påstå att den här synen under mina fötter är en ständig påminnelse om vilken slags arbetsplats jag jobbar på. Men this is no more. Någon helt okänd för mig har tydligen bestämt sig för att städa upp bland sladdar, datorer och annat. Jag har tyvärr ingen efterbild just nu, ni kanske kan föreställa er det hela. Man ser numera färgen på mattan, sladdarna ligger inte som ett mindre ormbo, och det känns rätt bra faktiskt.

Jag börjar ju få hybris här nu. För är det någon som minns den här bilden och kanske några gnälliga ord om fanskapet? Och är det någon som minns det här lilla inlägget? Kan det vara så att jag, Sandra Michaelsson har mer makt än ni någonsin kommer få? Ursäkta mig, nu ska vi inte gå händelserna i förväg. Men jag är helt övertygad om att den här bloggen börjar förvandlas till något mer än bara trams. Det här är helt omvälvande. Men nu vet jag att min karriär som proffsbloggare är alldeles runt hörnet. Snart kommer tidningar och företag stå på kö för att få mig som bloggare. Jag måste komma ihåg att andas bara, annars blir det tufft.

Entry filed under: Allmänt. Tags: , , , , , , .

02:39 Står tiden still? 00:30

1 kommentar Add your own

  • 1. gabbis  |  26 november 2008 kl. 23:30

    Sandra, jag vet inte om det här med natt är din grej för att är det inte lite bitterhet som jag märker i dina kommenterar på min blogg? Jag blir ju orolig (och tar inte till mig någon kritik, väldigt effektivt). Hur mååår du?

    Svara

Kommentera

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Michaelssons Twitter

Snabbfakta

Jag inbillar mig att jag är bitterljuv och extravagant. Jag är i vilket fall som helst oerhört tveksam till livet, tillika känslomässigt störd. Utöver dessa defekter bor det en hel del trams här.
november 2008
M T O T F L S
« Okt   Dec »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

Mest klickade

  • Inget
stats for wordpress

