06:44 Sysselsättningens höjder

25 november 2008 at 07:44 1 kommentar

DIN/DITT FÖRSTA:
operation: borttagning av halsmandlar. Dom satt i halsen alltså. 
piercing: I naveln. Jag hade den i tre timmar. Tjockisar ska inte hålla på med sånt där.
sport: att hata eller? Bandy kanske.
husdjur: Hm..det fanns kanske någon katt när jag var pytteliten. Vill minnas historier om en katt som sprang sprang upp i ett träd och vägrade komma ner. Farbror brandman fick komma och hämta kattskrället. Vill ni veta varför den sprang upp i trädet? Pappa hade nyss fått reda på att han blivit just pappa. Så han ställde till med brakkalas. Och då smet katten. Kan han ha hetat Mozart? Pelle? Orup?
konsert: Nordman.
kärlek: Jonas från Slätta.

HAR DU NÅGONSIN:
kysst en främling: Varenda gång jag blir full händer det där.
tappat bort glasögon/linser: Neje. Det är bara töntar som håller på sådär.
brutit ett ben: Nej
rymt hemifrån: Jag har försökt. Men jag har alltid varit för tjock för att ta mit ut genom fönstret.
röntgats: Ja. I vintras åkte jag till akuten. Och där röntgade dom min fot.
krossat någons hjärta: Om det är en främling, så förmodligen.
nobbat någon (som haft känslor för dig): Ja…
gråtit när någon dött: Men naturligtvis.

JUST NU:
äter du: Ingenting. Men i magen ligger det en tallrik fil och en banan.
dricker du: Proviva vattenmelon
lyssnar du på: Tv4 nyheterna
väntar du på: på att få gå hem
har på du på dig: Jeansen, den svarta tröjan, den där koftan och en sjal. Förvånad någon?

DIN FRAMTID:
barn: Ja, ett par fyra stycken kanske?
giftermål: Ja, okej då. Kan man gifta sig med sig själv?
karriär: Telefonist med ryggskott tycker jag är en tillräckligt bra karriär.

VAD DU FÖREDRAR:
kramar eller kyssar: Pest eller kolera. Vid kyssar överförs äckligt saliv. Vid kramar riskerar man att lukta svett.
kortare eller längre: Män? Filmer? Nätter? Whatever…
snygg mage eller snygga armar: Jag föredrar ett par sexiga hälar.
busig eller lydig: Fri uppfostran!

TROR DU PÅ:
kärlek vid första ögonkastet: I helvete heller.
gud: Om det är jag som är gud, så varför inte.
mirakel: Ja. Annars kommer jag aldrig ta mig härifrån.
aliens: Nej.
magi: Nej
ett himmelrike: Nej.
tomten: Nej.
änglar: Nej.
transformers: Offcourse!!!

BLANDAT:
är du kär i någon? Det har inte ni med att göra.
önskar du att du bodde någon annanstans? Nej. Jag har det bäst där jag har det det. Hos mami och papi. Fråga dom om dom är lika nöjda…
tycker andra att du är attraktiv? Det har jag då inte fått höra än så länge. Så förmodligen inte.
dricker du? Naturligtvis.
använder du droger? Inte vad jag vet. 
vilket schampo använder du? Dalton Dead Sea
vilken parfym använder du? *lyfter på armarna* Naturens dofter!
vad är du rädd för? Att det ska blåsa snorkallt ute.
gillar du att tvätta? Ja, om man tvättar varannan månad är det som att få en helt ny garderob, varannan månad.

Entry filed under: Allmänt.

06:13 Inc. 02:39 Står tiden still?

1 kommentar Add your own

  • 1. susanna  |  25 november 2008 kl. 12:14

    alltså bandy är ju den bästa sporten.

    Svara

Kommentera

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Michaelssons Twitter

Snabbfakta

Jag inbillar mig att jag är bitterljuv och extravagant. Jag är i vilket fall som helst oerhört tveksam till livet, tillika känslomässigt störd. Utöver dessa defekter bor det en hel del trams här.
november 2008
M T O T F L S
« Okt   Dec »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

Mest klickade

  • Inget
stats for wordpress

