Här går jag och luktar bitterfitta

21 november 2008 at 19:27 3 kommentarer

Det är fredag, jag är ledig, och klockan har passerat sex.
Och inte en levande själ har hört av sig till mig.

Jag hoppas verkligen att det beror på att jag har gnällt över min rygg, min mage, min feber, min hals och allt annat som jag lider av just nu. Och att det inte är för att någon väljer att ignorera mig. Det har väl inte att göra med att jag tyckte att någon skulle stoppa in hybrid någonstans?

Ni vet väl att man känner sig som ensammast (är det ens ett ord?) när man mår så här. Ett ”hej” skulle inte sitta helt fel. Men jag har nog för höga förväntningar.

Hoppas ni får en trevlig kväll. Vi får väl se om vi hörs sen när jag blir frisk helt enkelt.

Entry filed under: Allmänt.

En överlevande… Det går inte att tvätta bort lukten

3 kommentarer Add your own

  • 1. Michelle  |  21 november 2008 kl. 20:46

    Du behöver inte deppa mer kvinna!! Här finns en som mer än gärna säger hej!! :-) Må så gott min vän o hoppas att du snart känner dig som den 14is du verkligen är.. ;-) PÖSS!!

    Svara
  • 2. gabbis  |  22 november 2008 kl. 01:05

    HEJ! Vi kan dela våra gamla kroppar ihop som en siamesisk tvilling. Jag har nämligen inte bara brutit tån utan nu har jag även sträckt höger stjärtmuskel. Vi skulle kompletera varandra perfekt!

    Svara
  • 3. Samuel  |  22 november 2008 kl. 13:38

    Men du, jag utgick från att du var sjuk och inte var på humör att lämna järlinden. Är det bättre om jag skulle hört av mig och sagt att jag hade en späckad fredagskväll med DNs fredagskryss + idol + när lammen tystnar?

    Svara

Kommentera

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Michaelssons Twitter

Snabbfakta

Jag inbillar mig att jag är bitterljuv och extravagant. Jag är i vilket fall som helst oerhört tveksam till livet, tillika känslomässigt störd. Utöver dessa defekter bor det en hel del trams här.
november 2008
M T O T F L S
« Okt   Dec »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

Mest klickade

  • Inget
stats for wordpress

