En överlevande…

21 november 2008 at 14:11 1 kommentar

Jag överlevde tydligen.
Jag som kunde se hur rubrikerna i tidningen skreks över hela stan: ”Dotter till vårdpersonal missunnades vård – dog på köpet”.

Men här sitter jag livs levande, med en fruktansvärd smärta i ryggen.
Jag kan inte stå, jag kan knappt gå, och jag grinar nästan varje gånd jag ska försöka sätta mig ner.
Så välkommen tantkropp! Snälla stanna inte alltför länge.

Entry filed under: Allmänt.

Ett litet sjukligt och smärtsamt farväl Här går jag och luktar bitterfitta

1 kommentar Add your own

  • 1. cajjan  |  21 november 2008 kl. 14:38

    Sandra, jag tror våra kroppar är länkade på något mystiskt sätt. Följer våra menscykler varandra också?

    Svara

Kommentera

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Michaelssons Twitter

Snabbfakta

Jag inbillar mig att jag är bitterljuv och extravagant. Jag är i vilket fall som helst oerhört tveksam till livet, tillika känslomässigt störd. Utöver dessa defekter bor det en hel del trams här.
november 2008
M T O T F L S
« Okt   Dec »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

Mest klickade

  • Inget
stats for wordpress

