Avsändare: Tanten

17 november 2008 at 02:02 2 kommentarer

Jag kan med gott samvete och med all säkerhet påstå att jag är Sveriges äldsta 23 åring. Mina pensionärsvanor är inte längre en hemlighet, men nu har det även satt sig på kroppen. Jag har en muskelinflammation i ryggen och för att förbättra situationen har jag dessutom magknip. Tyvärr försökte jag diagnostisera mig själv via vårdguiden och jag kom bara fram till att jag var glutenallergisk. Eventuellt dragit på mig något som kallas för Crohn. Men jag är relativt säker på att jag inte lider av något av dessa sjukdomstillstånd. Jag får helt enkelt skylla på att tant Sandra börjar ta över mer och mer. För nej, det kan inte ha något att göra med mitt nattjobbande, 70 timmar framför en dator och usla matvanor. Nej jag motsäger mig bestämt allt detta.

Men mina barn, tant Sandra är nu ledig i en vecka. Förbered er för en vecka med dekadens, förnedring och en hel del kvalitetstid.

Entry filed under: Allmänt. Tags: , , .

Du och jag pappa, Del 2 Det lossar lite i kanterna

2 kommentarer Add your own

  • 1. cajjan  |  17 november 2008 kl. 15:03

    dekadens och förnedring känns ju inte särskilt tant.

    Svara
  • 2. Michelle  |  17 november 2008 kl. 20:48

    Jag håller med fg inlägg från cajjan… inte särskilt tant va? :-)

    Svara

Kommentera

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Michaelssons Twitter

Snabbfakta

Jag inbillar mig att jag är bitterljuv och extravagant. Jag är i vilket fall som helst oerhört tveksam till livet, tillika känslomässigt störd. Utöver dessa defekter bor det en hel del trams här.
november 2008
M T O T F L S
« Okt   Dec »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

Mest klickade

  • Inget
stats for wordpress

