02:12 Skulle jag kanske inte?

14 november 2008 at 03:12 Lämna en kommentar

Jag har kommit på att lösningen med mitt liv är att återta detta notoriska pysslande som jag tidigare sysselsatt mig med. Så jag har ägnat flera timmar till just detta ämne och lusläst varenda liten blogg i ämnet. Detta medför dock några konstateranden och funderingar.

hh3lg

Om jag sitter och broderar (vilket jag gör skrämmande ofta numera) och är riktigt ordentligt bitter kommer det sluta så här. Och det är inte alltid så roande alla gånger.

supermariocake

Om jag någon gång gifter mig hoppas jag att det inte är en tv-spels nörd. För då kommer jag inte kunna låta bli att pyssla ihop den här underbara tårtan. Vacker javisst, men lite väl smaklös kanske.

pumpkin_lg

Men jag borde definitivt INTE skaffa barn. Då kommer stackarna få se ut så här hela dagarna.

image007

Det är ingen idé att jag skaffar djur heller. Då kommer dom få se ut så här.

Så slutsatsen av detta är nog att om jag nu känner att jag måste pyssla så måste jag dra en tydlig gräns för mig själv. Annars vet man aldrig hur det slutar.

Entry filed under: Allmänt. Tags: .

00:50 World of… 02:25 När göterborgarna var i stan

Kommentera

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Michaelssons Twitter

Snabbfakta

Jag inbillar mig att jag är bitterljuv och extravagant. Jag är i vilket fall som helst oerhört tveksam till livet, tillika känslomässigt störd. Utöver dessa defekter bor det en hel del trams här.
november 2008
M T O T F L S
« Okt   Dec »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
stats for wordpress

