För er som behöver stressas lite…

11 november 2008 at 05:00 4 kommentarer

tomtar1

42 dagar kvar till jul….

Entry filed under: Allmänt.

03:33 I brist på annat 03:50 Djupa insikter

4 kommentarer Add your own

  • 1. Michelle  |  11 november 2008 kl. 19:26

    Nähä du… inte blir jag stressad heller… man ska bara , städa, tvätta, byta gardiner, köpa julklappar, slå in alla klapparna,julhandla mat, lägga in sill, göra julskinka, fixa janssons frestelse, göra röror som ska passa till laxen, pynta med julprydnader överallt osv osv osv… nädå, inte är jag nå stressad heller, hur kan du tro det?! ;-)

    Svara
  • 2. Michelle  |  11 november 2008 kl. 19:26

    Å fresten, man måste ju putsa fönstren med…. :-)

    Svara
  • 3. gabbis  |  12 november 2008 kl. 00:49

    Sandra Michaelsson! Som alltid vågar jag inte göra dig förargad och därför har jag 1) skrivit två blogginlägg varav ett är så långt att du behöver hela natten på dig att läsa det 2) du har en facebooköverraskning! Jag hoppas att detta kan glädja dig lite.

    Svara
  • 4. krax  |  12 november 2008 kl. 02:03

    instämmer med michelle…………å luta fisken (höger eller vänster) bara ett sånt dilemma mittialltihopa men inte är man nå stressad inte nej nej………bara kul :D

    Svara

Kommentera

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Michaelssons Twitter

Snabbfakta

Jag inbillar mig att jag är bitterljuv och extravagant. Jag är i vilket fall som helst oerhört tveksam till livet, tillika känslomässigt störd. Utöver dessa defekter bor det en hel del trams här.
november 2008
M T O T F L S
« Okt   Dec »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

Mest klickade

  • Inget
stats for wordpress

