Mr Sandman, bring me a dream….

06 november 2008 at 05:42 2 kommentarer

Vi åkte till Borlänge igår för att hälsa på Max. Väl där tog vi oss en burgare och ostpinnar. Jag, Samuel och Cajsa. På vägen hem försöker vi ta något slags beslut om hur kvällen ska fortsätta. Jag känner oxå hur min mun vägrar vara tyst. Jag bajsar ur mig ord och händelser som känns väldigt förvirrande och oviktiga. Men ut kommer dom. Och jag säger på skämt att jag kan åka hem. Det är ju ändå snart läggdags. Klockan var väl sådär kvart i åtta snåret när dom släppte av mig på min isiga gata.

Ett litet samtal med pappa senare och en titt på Leila som lagade söndagsstek gick jag och la mig. På riktigt. Då hade jag redan somnat till i soffan. Och nu är klockan 04:38 och gissa vem som är vaken, pigg och relativt glad? Ja inte är det blondinbella, Calle Schulman eller kungen.

Entry filed under: Allmänt. Tags: , , , , .

Plötsligt händer det 06:18

2 kommentarer Add your own

  • 1. cajjan  |  06 november 2008 kl. 14:36

    du är sjuk. på riktigt

    Svara
  • 2. Samuel  |  06 november 2008 kl. 16:37

    Vem var vaken?

    Svara

Kommentera

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Michaelssons Twitter

Snabbfakta

Jag inbillar mig att jag är bitterljuv och extravagant. Jag är i vilket fall som helst oerhört tveksam till livet, tillika känslomässigt störd. Utöver dessa defekter bor det en hel del trams här.
november 2008
M T O T F L S
« Okt   Dec »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

Mest klickade

  • Inget
stats for wordpress

