Plötsligt händer det

05 november 2008 at 10:28 1 kommentar

Äntligen har jag fått uppleva en normal natt med god sömn och mjuka kuddar. Jag hade visserligen tänkt gå upp vid fyra tiden, sådär lagomt tills jag brukar vakna med andra ord för att följa slutspurten i amerikas presidentval. Så blev inte fallet. Jag vaknade istället 07:21 mycket utvilad och fick beskedet om att även den rätta kan segra.

Nu har klockan passerat nio och jag kan fortsätta sitta här framför datorn om jag så vill. Ja, det kan jag. För det är sånt man kan göra när man är ledig.
Och ledig, ja det är jag ju.

Entry filed under: Allmänt.

Ledighetens fördelar Mr Sandman, bring me a dream….

1 kommentar Add your own

  • 1. cajjan  |  05 november 2008 kl. 18:47

    ja, låt den rätte komma in

    Svara

Kommentera

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Michaelssons Twitter

Snabbfakta

Jag inbillar mig att jag är bitterljuv och extravagant. Jag är i vilket fall som helst oerhört tveksam till livet, tillika känslomässigt störd. Utöver dessa defekter bor det en hel del trams här.
november 2008
M T O T F L S
« Okt   Dec »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

Mest klickade

  • Inget
stats for wordpress

