Ordet idrottsbögar får en helt ny innebörd

02 november 2008 at 17:14 1 kommentar

Det här kan vara bland det roligaste internet har att erbjuda för stunden

Entry filed under: Allmänt. Tags: .

Det slutar i alla fall med något bra. Den goda morgonen

1 kommentar Add your own

  • 1. gabbis  |  02 november 2008 kl. 22:36

    Haha jag önskar för att då kanske jag kunde låtsas att den här krossade tån höll i sig tills september nästa år så att vi kunde få kontrakt på vår lägenhet, men nej, jag går bara runt som en galen quasimodo, fast utan stenvänner. Synd. Hur är det med dig?

    Svara

Kommentera

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Michaelssons Twitter

Snabbfakta

Jag inbillar mig att jag är bitterljuv och extravagant. Jag är i vilket fall som helst oerhört tveksam till livet, tillika känslomässigt störd. Utöver dessa defekter bor det en hel del trams här.
november 2008
M T O T F L S
« Okt   Dec »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

Mest klickade

  • Inget
stats for wordpress

