Det slutar i alla fall med något bra.

02 november 2008 at 17:12 Lämna en kommentar

Det bästa med att jobba natt är inte att jag får titta på det sämsta från tv, eller att jag får sova långt in på dagarna, eller att jag måste sitta på en och samma stol i tio timmar. Nej det bästa med att jobba natt är nog att jag kan sitta och slösurfa i evigheter. Ursäkta, jag menar att jag kan researcha hur mycket jag vill. Och jag får betalt för det! Jag har under veckans gång gått igenom allt på internet. Internet är snart slut. Jag har spelat en enorm mängd spel, jag har tittat på tusentals bilder, jag har skrivit så många meningslösa och burdusa mail så ni anar inte. För att inte tala om alla dessa bloggar som jag slaviskt följt under en vecka.

Nu känner jag mig slut. Slut som människa. Vidrigt.

Entry filed under: Allmänt. Tags: , , .

04:32 Michaelsson viker ut sig Ordet idrottsbögar får en helt ny innebörd

Kommentera

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Michaelssons Twitter

Snabbfakta

Jag inbillar mig att jag är bitterljuv och extravagant. Jag är i vilket fall som helst oerhört tveksam till livet, tillika känslomässigt störd. Utöver dessa defekter bor det en hel del trams här.
november 2008
M T O T F L S
« Okt   Dec »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

Mest klickade

  • Inget
stats for wordpress

