03:52 Timmarna smyger sig fram långsamt…

02 november 2008 at 04:52 Lämna en kommentar

Var var du klockan 9:45 i morse? I min mjuka säng och sov oförskämt fint.
Vilken kille pratade du senast med i telefon? En ordentligt full person som ringt fel.
Senaste person du var i samma bil som? Pappa
Ser du fram emot sommaren? Hey, det är långt kvar till sommaren.
Finns det någon person du ångrar att du legat med? Jag är ju oskuld. Det är jag som ÄR jungfrufödsel.
Vad hör du nu? Ella Fitzgerald och Louie Armstrong tillsammans i ”Summertime”. Lyssna här.
Har du en spegel i ditt rum? Ja.
Var köpte du byxorna som du har på dig nu? H&M
Planer för morgondagen? Jag ska sova ett par timmar och färga håret. Sen ska jag på en het date. Eller egentligen två om man tänker på saken.
Har du förändrats mycket det senaste året? Gör inte alla det under ett år?
Hur många kuddar har du i din säng? 7 stycken!! Haha.
Vilken är den mest spelade låten i ditt itunes? Johnny Cash – ”I walk the line”.
Är du en morgon- eller kvällsmänniska? Med tanke på att jag jobbar natt numera vågar jag inte säga annat än kvällsmänniska.
Kommer du alltid ihåg folks födelsedagar? Jag har alltid skrivit upp allas födelsedagar. Numera hjälper facebook mig med det.
Äter du kött? Ibland. Helst inte.
Skulle du vilja vara polis? Om jag får ha en trenchcoat så skulle jag kunna tänka på saken.
Hur bred säng har du? Ingen aning. 90 kanske? Eller är den 100?
Vad drack du senast? Wasser
Har du glasögon/linser? Numera glasögonorm
Tycker du att du är fet? Fet och flottig
Vem ska du rösta på i kommande val? Jag har mina aningar
Gillar du skatekillar? Är inte dom typ 12? I sådana fall: NEJ!
Har du petat dig i näsan någon gång? Så fort jag tror att jag är ensam.
Brukar du snooza? Alldeles för mycket.
Har du fuskat på ett prov? Håll inte på och rota i det där nu..
Tankar du ner musik? Det kan jag inte tala om. Då måste jag döda er.
Får du julångest? Hur kan man kombinera ångest med julen överhuvudtaget? Julen är ren och skär njutning.
Har du bantat någon gång? Det är jag som ÄR bantning.

Entry filed under: Allmänt. Tags: .

22:25 Den förlorade festen. 04:32 Michaelsson viker ut sig

Kommentera

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Michaelssons Twitter

Snabbfakta

Jag inbillar mig att jag är bitterljuv och extravagant. Jag är i vilket fall som helst oerhört tveksam till livet, tillika känslomässigt störd. Utöver dessa defekter bor det en hel del trams här.
november 2008
M T O T F L S
« Okt   Dec »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

Mest klickade

  • Inget
stats for wordpress

