22:25 Den förlorade festen.

01 november 2008 at 23:25 Lämna en kommentar

Jag ville vara ledig idag. För att vara snyggast och fullast på Emelies fantastiska halloween fest. Hon har maxat inför den här festen och likaså de inbjudna. Och jag då? Nej men jag får gott och väl sitta här på jobbet. Jag har tagit med mig dator och webcam för att kunna följa festen. Nu kan jag inte direkt påstå att det är samma sak som att vara på plats. Nej, tvärtom. Det gör mig bara ännu mer irriterad och frustrerad över attjag inte fick vara ledig inatt. Men jag har ju tidigare sagt att jag inte är så långsint. Så jag har släppt det.

Istället sitter jag här. Ja ni ser ju hur kul jag har det. Och hur snygg Susanna är i närbild. Jag kommer ha tröttnat på dom om en halvtimme. Men än så länge är det helfestligt. På något sätt.

Entry filed under: Allmänt.

06:08 När slutet närmar sig 03:52 Timmarna smyger sig fram långsamt…

Kommentera

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Michaelssons Twitter

Snabbfakta

Jag inbillar mig att jag är bitterljuv och extravagant. Jag är i vilket fall som helst oerhört tveksam till livet, tillika känslomässigt störd. Utöver dessa defekter bor det en hel del trams här.
november 2008
M T O T F L S
« Okt   Dec »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

Mest klickade

  • Inget
stats for wordpress

