Gå och lägg dig kvinna.

25 oktober 2008 at 03:49 1 kommentar

Det känns som att jag var på rätt spår där ett tag. Men någonstans klev jag snett, kanske vrickade foten och hade svårt att ta mig ut på banan igen. Sånt händer såklart. Även den bästa. Jag har lite svårt att hitta tillbaka bara. Jag är inte riktigt som Hans och Greta som lägger ut spår överallt. Jag är snarare som en blind och döv gammal gumma som inte kan lyssna sig fram, och tydligen inte känna sig fram.

Och det finns så många nivåer, så många områden där jag känner mig förvirrad.
Varför säger jag en sak när jag menar en annan? Varför tänker jag en sak men låter tanken bara vara en tanke? Varför gör jag helt tvärtemot vad jag egentligen vill göra?

Ja, om jag slutar som en galen kattkvinna så vet ni vad det beror på. Jag börjar bli smått galen och kanske en smula rastlös. Och ta mig fan, jag tror faktiskt att jag har något som bränner i magen. Jag vet inte om det är oro eller magsår. Eller något helt annat. Men det stinger till lite.

Sluta tjata. Sov istället. Så tänker jag nu. Vi får se om jag gör något åt det.

Entry filed under: Allmänt.

En litet inblick i ungkarlslyan. Dom feta pojkarna

1 kommentar Add your own

  • 1. cajjan  |  25 oktober 2008 kl. 17:08

    Ta inte med några katter ikväll bara. Vare sig du kommer bli en galen kattkvinna eller inte. Inga sådana varelser är välkomna i mitt hem!

    Svara

Kommentera

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Michaelssons Twitter

Snabbfakta

Jag inbillar mig att jag är bitterljuv och extravagant. Jag är i vilket fall som helst oerhört tveksam till livet, tillika känslomässigt störd. Utöver dessa defekter bor det en hel del trams här.
oktober 2008
M T O T F L S
« Sep   Nov »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

Mest klickade

  • Inget
stats for wordpress

