05:48 John Blund, den jävla svikaren!

20 oktober 2008 at 05:49 Lämna en kommentar

Jag blir inte förvånad över att jag har legat vaken sen 03:14. Jag blir inte heller förvånad över att jag har blivit hungrig under dessa timmar.
Så nu har jag stillsamt intagit en smörgås och ett glas mjölk. Jag skippade o’boypulvret den här gången. Två glas o’boy igår kväll betyder att jag har förbukat min o’boyranson för en bra tid framöver.
Men jag är fortfarande inte trött.

Jag känner mig kanske en smula illamående, har ont i både kropp och huvud och jag känner mig lite yr. Sömnbrist naturligtvis. Och trötthet. Men det är ju en klen tröst när jag inte kan förmå mig själv att somna.

Och med en lätt ångeskänsla välkomnar jag min lediga måndag. Det är fortfarande kolsvart ute och regnet öser ner. Det är höst. Och jag älskar det.
Men någonstans önskar jag att saker och ting hade varit annorlunda. Mest önskar jag såklart att jag hade kunnat sova nu. Men skam den som ger sig. Vi gör ett försök till. Lyckas jag inte den här gången kommer jag vara tvungen att jobba på en skönhetssalong med påsar under ögonen och tröttsamma gäspningar. Men nog har jag varit med om värre än så.

Entry filed under: Allmänt.

Det naturliga valet ”Det är ju din skit!”

Kommentera

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Michaelssons Twitter

Snabbfakta

Jag inbillar mig att jag är bitterljuv och extravagant. Jag är i vilket fall som helst oerhört tveksam till livet, tillika känslomässigt störd. Utöver dessa defekter bor det en hel del trams här.
oktober 2008
M T O T F L S
« Sep   Nov »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

Mest klickade

  • Inget
stats for wordpress

