05:33 Så här blir det när jag får sova när alla andra har vaknat.

19 oktober 2008 at 05:34 Lämna en kommentar

Nog är det någon som är lite avundsjuk på mig för att jag ska få sova bort en halv Söndag?
Eller inte?

Om bara några timmar börjar den där friveckan. För er som inte förstår innebörden betyder det att jag är helt ledig i en hel vecka. Komplett sysslolös och fri till vad jag själv vill göra.
Nu är inte det här helt sant. Jag ska jobba två dagar i den där salongen. Men det känns helt okej. Det är bara några timmar per dag, jag kommer ändå ha tid med både det ena och det andra.

Jag har för den delen en del att ta tag i nästa vecka. Jag har försakat en del. Inte bara relationerna till andra, eller mitt löfte om ett välstädat rum, eller min sluta-röka-kampanj. Jag har försakat en del annat när det gäller mina löften till mig själv. Och mitt eget välmående. Som egentligen inte räknas i ett globalt perspektiv. Men som räknas i situationer som blir för…konstiga för mig att förstå mig på.

Men mest av allt, och det är kanske det viktigaste, så ska jag vara så förbannat ledig så ni kommer aldrig se en mer ledig människa än Sandra Michaelsson.

Entry filed under: Allmänt. Tags: , , , , .

05:21 Vi vet alla att det slår till ibland 05:34 Psst…

Kommentera

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Michaelssons Twitter

Snabbfakta

Jag inbillar mig att jag är bitterljuv och extravagant. Jag är i vilket fall som helst oerhört tveksam till livet, tillika känslomässigt störd. Utöver dessa defekter bor det en hel del trams här.
oktober 2008
M T O T F L S
« Sep   Nov »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

Mest klickade

  • Inget
stats for wordpress

