03:53 ”Jag måste lära mig att andas”

18 oktober 2008 at 03:53 1 kommentar

Nej, vet ni vad. Nu tar jag en paus. Alltså en bloggpaus. Jag måste lära mig andas.

Tack för mig. Hejdå!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Hahahahhaa! Trodde ni ja. Jag körde en Blondinbella bara. Men ni vet väl att hon inte har slutat blogga på riktigt va? Det är bara lögn. Hon vågar inte erkänna det bara på blondinbella.se. Men jag vet, och ni vet att hon fortfarande håller på att fnaska runt. För ni kan väl inte ha missat blondinbellas nya blogg?

Entry filed under: Allmänt. Tags: , , .

03:35 Jag är skadad 04:34 Lite hjärngymnastik

1 kommentar Add your own

  • 1. Hannibal  |  21 oktober 2008 kl. 13:32

    ah hahahah <3

    Svara

Kommentera

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Michaelssons Twitter

Snabbfakta

Jag inbillar mig att jag är bitterljuv och extravagant. Jag är i vilket fall som helst oerhört tveksam till livet, tillika känslomässigt störd. Utöver dessa defekter bor det en hel del trams här.
oktober 2008
M T O T F L S
« Sep   Nov »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

Mest klickade

  • Inget
stats for wordpress

