00:05 Ett erkännande och en bortförklaring

13 oktober 2008 at 00:06 Lämna en kommentar

Hur har eran helg varit? Min har trots lite stress och lite dåligt med sömn varit bra.
Jag kan ha gjort de bästa kombinationerna man kan göra. Jag har både umgåtts med vänner, druckit vin, ätit gott, men desutom har jag gått en liten kurs i hudvård. Två dagar med en kvinna som måste vara inspirationskälla för Hipp Hipp när dom skapade Tiffany Persson har varit fantastiskt roande. Att hon dessutom pratar en svengelska som leder till både missförstånd och feltolkningar gör det bara roligare. Nåja, nu kan jag i alla fall allt om hudens anatomi och varför ni ser ut som ni gör i fejjan.

Denna stress har dock påverkat mig lite negativt. Ja, för att vara helt ärlig så har det fuskats en del när det gäller rökningen. Jag har inte förstört hela projektet dock. Men jag har rökt. Ja, jag har nog till och med rökt flera stycken. Men det kan inte hjälpas. Det blev som det blev.
Det är väl bara att återta dom där sugtabletterna igen helt enkelt. Som visserligen smakar bättre och bättre för var dag som går.

Och för er som inte insett det än så går vi in i en jämn vecka nu. Det betyder att michaelsson jobbar natt. 70 timmar nattvaka har jag framför mig. Men jag har något som håller mig vaken. Vilken pensionär sitter inte och broderar framför teven? Och vem är den största pensionären ni känner om inte mig? Så jo, här sitter jag och broderar. Men säg det inte till någon. Det blir så jobbigt att förklara då.

Entry filed under: Allmänt. Tags: , , , , , , , , .

Om det ändå vore en skattjakt 00:11 Efter en snabb genomgång…

Kommentera

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Michaelssons Twitter

Snabbfakta

Jag inbillar mig att jag är bitterljuv och extravagant. Jag är i vilket fall som helst oerhört tveksam till livet, tillika känslomässigt störd. Utöver dessa defekter bor det en hel del trams här.
oktober 2008
M T O T F L S
« Sep   Nov »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

Mest klickade

  • Inget
stats for wordpress

