Ännu en pensionärsdag

09 oktober 2008 at 17:20 Lämna en kommentar

Mina pensionärsdagar flyter långsamt förbi. Och jag stormtrivs.
Mer än så behöver jag inte tillägga. Jag spenderar tiden med att försöka lära mig använda glasögon utan att snubbla på mina egna fötter. Och den lilla tid som är över försöker jag sova middag. Om inte en öm moder frågar med en ljuv stämma: ”Vem ska laga mat idag då?”. Då blir det ingen tupplur. Då blir det korvstroganoff istället.

Entry filed under: Allmänt. Tags: , , , , , , .

Michaelsson med dom fyra ögonen. Ett litet instick på salongen

Kommentera

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Michaelssons Twitter

Snabbfakta

Jag inbillar mig att jag är bitterljuv och extravagant. Jag är i vilket fall som helst oerhört tveksam till livet, tillika känslomässigt störd. Utöver dessa defekter bor det en hel del trams här.
oktober 2008
M T O T F L S
« Sep   Nov »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

Mest klickade

  • Inget
stats for wordpress

