05:22 Kan blondinbella så kan jag

03 oktober 2008 at 05:34 Lämna en kommentar

1. Vad heter du? Sandra Maria Mayny Michaelsson
2. Vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja? Gamla Bettan
3. Vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig? Jag vet inte. Kanske Kurt, Lars, Egon, eller Pernilla. Måste man veta sånt?
4. Vilket stjärntecken är du? Kräfta
5. Vilken årgång är du? -85
6. Vart bor du? In da’ ghetto. In da’ hood. Falun alltså.
7. Bott utomlands? Tss…det är bara töntar som håller på med sånt.
8. Flyttat antal gånger? 6 gånger
9. Vart skulle du vilja bo? Hos mamma och pappa i all evighet. Eller kanske en fin liten två i centrala delen av en fin liten stad. Gärna balkong och badkar. Kanske egen tvättmaskin. Stor kyl. Ny spis. Stor garderbo. Luftig. Öppen planlösning. Annars har jag inte så stora krav.
10. Vilken skolklass? Matematik B, NTI skolan.
11. Vad vill du bli när du blir äldre? Mindre dramatisk.

UTSEENDE
1. Hur lång är du?
175 cm
2. Hur mycket väger du? Tänk dig en mindre häst i ballerinaskor.
3. Hårfärg och frisyr? Halvkort, svart och tovigt.
4. Ögonfärg? Gröna
5. Mest nöjd med? Im bootylicious!
6. Minst nöjd med? Jag är hårig som en hel karl. Det är inte alltid så säxigt.
7. Skostorlek? Tänk dig en hästs ballerinaskor. Dvs gigantiska.
8. Glasögon? Ja
9. Har du några piercingar/tatueringar? Sover Dolly Parton på rygg?

FAVORITER
1. Filmer? A love song for Bobby Long är underbart bra.
2. Låtar? Eloise med Arvingarna. Kan vara världens bästa låt. I kareoke version alltså.
3. Årstider? Höst. Ond bråd död och föruttnelse.
4. Mat/dryck? Keso! och Proviva Vattenmelon/Tranbär när jag är på det humöret. Annars är det väl öl och chips.
5. Djur? Jag gillar ju hundar.
6. Färg? Grönt är bra fint.
7. Parfym? Jag använder inte sånt. Naturliga dofter är min grej.
8. Tv-program? Sjukhuset.
9. Ämne i skolan? Äh.
10. Sysselsättning? Eftersom slösurfing numera klassas som reaserching kan jag inte nämna det. Då kanske kaffe och sus med vänner är något jag gärna sysselsätter mig med. Eller bara ligga på soffan. Är man olympisk mästare i lathet så är man.

KLÄDER
1. Vad använder du just nu för jacka? En svart jacka som får mig att se gravid ut. Men det kan vara den skönaste jackan jag ägt.
2. Vad använder du just nu för skor? Gråa converse. Eller dom bruna.
3. Favoritfärg på kläder? Svart och enkelt.
4. Favoritmaterial på kläder? ”I follow my passion, 100% cotton”
5. Vilka kläder skulle du vilja ha just nu? En sån där prickig 50 tals klänning. Kan inte riktigt hitta något bra användningsområde för den. Men tänk att få klä sig i en sån.
6. Favoritaffärer? Ja, jag är ju in på Ica Kvantum i Kupolen nästan varje dag.
7. För ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden? Det kan jag inte tala om. Då måste jag döda er.
8. Favoritmärke? Blåmärke?
9. Vad har du för byxstorlek? En storlek för små.
10. Vad har du för tröjstorlek? En storlek för stor.

BLANDAT
1. Vad heter din morfar?
Kjell. Han bor i Föllinge. Får icke förväxlas med mormors nuvarande man Kjell Persson. Han bor i Häggsjövik.
2. Var har du i din:
a) Jackficka just nu? Ipod, gamla kvitton, ett batteri och en tändare.
b) Jobbväska just nu? Min oerhört snygga bruna väska.
c) Handväska eller liknande just nu? Ja men samma då. (Har man olika jobb/handväskor annars?)
3. Vad är du beroende av? Nikotin är väl kanske min störsa last.
4. Vilket land kommer du i från? Dalarna.
5. Vilken sorts lipsyl använder du? Hydracolor, nr 47 – Grape.
6. Vad tror du på? Att det inte är så farligt att överdosera Panodil. Eller har jag fel?
7. Vilken religion tillhör du, om du nu tillhör någon? Jag är ju med i någon slags sekt. Nu minns jag inte namnet. Men jag skrev på någon lapp på en jobbfest förra året. Marko sprang runt och behövde folk till sin sekt. Den handlade om öl. Just då var det en bra plan.
8. Vad köpte du senast? En påse chips och en dosa snus. 
9. Har du nåt husdjur? Neje. Min pappa är tillräckligt tidskrävande, social och pälsig.
10. Var bor du? Hos mamma och pappa. För alltid!

Entry filed under: Allmänt.

04:52 Waiting on a sunny day… 06:05 Nedräkning

Kommentera

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Michaelssons Twitter

Snabbfakta

Jag inbillar mig att jag är bitterljuv och extravagant. Jag är i vilket fall som helst oerhört tveksam till livet, tillika känslomässigt störd. Utöver dessa defekter bor det en hel del trams här.
oktober 2008
M T O T F L S
« Sep   Nov »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

Mest klickade

  • Inget
stats for wordpress

