03:14 Timecheck

30 september 2008 at 03:15 1 kommentar

Gissa vad jag har ätit. Ja, keso och vindruvor. Jag undrar om man kan bygga en hel kost på keso och vindruvor. Jag kanske skulle vilja lägga till lite majs och en och annan choklad bit då och då. Men annars så.

Jag har hittills spenderat natten med:

  • Läst 30 bloggar (varav 5 var läsvärda)
  • spelat 15 olika pusselspel (varav 0 roade mig)
  • Svarat på 7 mail (alla mail var jobbrelaterade)
  • ätit 1 äpple, keso, vindruvor, snusat ½ dosa General (varav allt smakade fint)
  • Tittat på filmen 21 med bla. Kevin Spacey (vilken var någorlunda sevärd för att vara mitt i naten)
  • Tittat på 3 avsnitt, säsong 2 av Little Britain (varav alla avsnitt roade mig enormt
  • Ja just ja, jag har dessuto jobbat. Lite i alla fall. 

Och nu…nu har jag bara 4 timmar kvar att döda.

Entry filed under: Allmänt.

21:48 06:41 Ännu en natt lider mot sitt slut

1 kommentar Add your own

  • 1. Emelie  |  30 september 2008 kl. 07:47

    Vilken snygging !
    Jag hör av mig när jag är påväg hem till dig efter jobbet.

    Svara

Kommentera

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Michaelssons Twitter

Snabbfakta

Jag inbillar mig att jag är bitterljuv och extravagant. Jag är i vilket fall som helst oerhört tveksam till livet, tillika känslomässigt störd. Utöver dessa defekter bor det en hel del trams här.
september 2008
M T O T F L S
« Aug   Okt »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930  

Mest klickade

  • Inget
stats for wordpress

