02:57 Det är ju mitt i natten…

28 september 2008 at 02:57 Lämna en kommentar

…och jag är både onykter och ledig. Och här har vi suttit och ätit middag och druckit vin. Musiken har varit smakfylld och behaglig, samtalen har varit skiftande i kvalitet. Men så trevligt vi har haft det.
Och sen när de tre musketörerna gick sin väg (Johan, Samuel och Fredrik) så gick jag för att hänga tvätten mitt i natten.
Ja, det är så det är när man är ensam hemma. Andra saker jag gör när jag är ensam är som jag tidigare nämnt äta ostmackor naken, sova i sängar jag inte annars sover i och staplar disk på varandra eftersom jag inte orkar öppna diskmaskinen. Inatt tror jag dock att det är min egna säng som gäller. Men jag kanske orkar mig lite senare. Och den där disken står kvar på bordet just nu.

Pappa har förresten uppdaterat mig hur dom har det på Kreta. ”Bajsbra” och ”Nu äter vi!” sammanfattar deras semester hittills ganska bra kan jag tänka mig. Jag längtar tills mamma skickar ett sms, för där har vi en kvinna som kan ta med detaljer. Det är inte pappas starka sida uppenbarligen.

Jag borde kanske göra ett försök att sova nu. Så jag kan gå upp. Och somna om igen. Imorgon börjar ju nattjobbet. Är ni beredda på det?

Entry filed under: Allmänt.

En lördagsmorgon alldeles ensam 22:06 Natt 1 av 7

Kommentera

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Michaelssons Twitter

Snabbfakta

Jag inbillar mig att jag är bitterljuv och extravagant. Jag är i vilket fall som helst oerhört tveksam till livet, tillika känslomässigt störd. Utöver dessa defekter bor det en hel del trams här.
september 2008
M T O T F L S
« Aug   Okt »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930  

Mest klickade

  • Inget
stats for wordpress

