Morgonstund

18 september 2008 at 08:20 Lämna en kommentar

Jag vaknade 06:37 i morse. Inte helt förvånad men ändå lite trött. Om man går och lägger sig innan 23.00 på kvällarna är det inte så jättekonstigt att man vaknar 7½ timme senare. Så upp och hoppa.
Satte igång en maskin tvätt och åt en tyst och stillsam frukost med mamma. Och nu har hon gått till jobbet, pappa är snart på väg till jobbet och här ligger jag i soffan. Jag har lite svårt att motivera fram en anledning till att gå ut på dne där promenaden jag bestämde mig för igår kväll innan jag somnade. Det känns mycket bättre att ligga här i värmen under en filt än att gå ut och frysa i 45 minuter. Men det är snart två timmar sedan jag vaknade, och någonstans måste man kanske ta tag i sin dag. När hade jag då tänkt att det skulle börja?

Entry filed under: Allmänt. Tags: , .

Glasögonormar är vi allihopa Jag gjorde det ändå…

Kommentera

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Michaelssons Twitter

Snabbfakta

Jag inbillar mig att jag är bitterljuv och extravagant. Jag är i vilket fall som helst oerhört tveksam till livet, tillika känslomässigt störd. Utöver dessa defekter bor det en hel del trams här.
september 2008
M T O T F L S
« Aug   Okt »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930  

Mest klickade

  • Inget
stats for wordpress

