Michaelsson talar ut om stress

16 september 2008 at 14:53 Lämna en kommentar

Från att vi har varit underbemannade, nästan konstant med milslånga köer så är vi numera överbemannade med platsbrist. Nu får man byta dator hursomhelst, och det är inte säkert att man får sitta på den plats man satt på när man kommer tillbaka från rasten. Det underlättar inte att datakillen springer runt och uppdaterar alla datorer. Dessutom tycker växelsystemet att det är ett bra tillfälle att strula lite. Det betyder oxå att man måste byta dator. Allt detta gör att det är en liten mindre kaos här just nu. Men det gör mig ingenting. Jag tar en ny snus, tar en klunk kaffe och lutar mig tillbaka. Stress påverkar inte mig på det sättet. Om jag inte stressar upp mig själv dvs. Och det gör jag då och då, men inte märkvärt. Men när det krisar, och när det är kaos, då borstar jag av mig stressen som om det vore lite lort på kläderna. Det mina vänner är en strategiskt placerad egenskap hos mig själv.

Entry filed under: Allmänt. Tags: , , .

meningen med livet

Kommentera

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Michaelssons Twitter

Snabbfakta

Jag inbillar mig att jag är bitterljuv och extravagant. Jag är i vilket fall som helst oerhört tveksam till livet, tillika känslomässigt störd. Utöver dessa defekter bor det en hel del trams här.
september 2008
M T O T F L S
« Aug   Okt »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930  

Mest klickade

  • Inget
stats for wordpress

