Att mucka eller icke mucka…gräl.

11 september 2008 at 15:52 1 kommentar

Okej, om ni kanske kunde sluta ringa och störa mig när jag sitter här och försöker lyssna på Bruce Springsteen. Är det för mycket begärt? Tydligen. Ni verkar ju inte ha så mycket bättre för er än att ringa och störa mig hela tiden. Förstår ni inte att jag blir förbannad?
Jag vill ju bara sitta här med min chokladkaka och lyssna på bra musik i godan ro. Men neeeeej, ni verkar inte förstå mina behov riktigt. Hur tänker ni där? Har ni skrivit upp på samma lista som jag har? Listan med folk jag vill reta till vansinne utan att få skulden för det.
Tyvärr finns det en viss risk att min statistik är rätt usel idag. Jag vet inte riktigt, men det känns som att jag inte är alltför snabb på svarsknappen, och det tar extra lång tid för mig att skriva meddelanden idag. Men det är inte mitt fel. Jag skyller allt på er. Ni som ringer och stör mig hela tiden. Låt mig vara!

Entry filed under: Allmänt.

Chokladparadiset på jobbet En liten säckbindning

1 kommentar Add your own

  • 1. cajjan  |  11 september 2008 kl. 18:05

    Tror min dag kändes lite liknande som din. Att sitta och tänka och diskutera skollagar 8.30 på morgonen var ingen höjdare. Alls. Men jag pratade ju med John Lindberg igår!

    Svara

Kommentera

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Michaelssons Twitter

Snabbfakta

Jag inbillar mig att jag är bitterljuv och extravagant. Jag är i vilket fall som helst oerhört tveksam till livet, tillika känslomässigt störd. Utöver dessa defekter bor det en hel del trams här.
september 2008
M T O T F L S
« Aug   Okt »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930  

Mest klickade

  • Inget
stats for wordpress

