Idag har varit en låååång dag

04 september 2008 at 20:22 Lämna en kommentar

Imorgon mina vänner ska jag kliva upp 05:00. Och allt detta pga att jag ska jobba en hel dag.

Jag måste säga att det känns väldigt omotiverat när jag varit ledig resten av veckan. Men för all del. Det verkar som att jag ska sitta på medlyssning med någon ny tjej på jobbet. Vilket betyder att jag kan luta mig tillbaka och storsnusa hela dagen. Jag kanske till och med kan springa omkring och skvallra med kollegorna. Vem vet.

Det som är bra med att kliva upp omänskligt tidigt, är att man får vara gammal och gå och lägga sig tidigt. Idag är jag trött. Mycket trött. Trots att jag bara suttit vid ett köksbord och pratat. Pratat om allt som inte alls intresserar mig. Men för att hålla god min har jag ändå engagerat mig i diskussionerna. Tänk vad man gör, bara för att verka artig och trevlig.

Entry filed under: Allmänt.

Sammanfattande På jobbet

Kommentera

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Michaelssons Twitter

Snabbfakta

Jag inbillar mig att jag är bitterljuv och extravagant. Jag är i vilket fall som helst oerhört tveksam till livet, tillika känslomässigt störd. Utöver dessa defekter bor det en hel del trams här.
september 2008
M T O T F L S
« Aug   Okt »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930  

Mest klickade

  • Inget
stats for wordpress

