03:26 Min kväll/natt i bilder

25 augusti 2008 at 03:42 1 kommentar

Jag känner mig rätt fåordig inatt. Så jag låter en bild, eller fler, säga mer än tusen ord.

 

Jag kom hem från Emelie ganska tidigt, men det var ju bara till att gå och lägga sig igen. Passade på att läsa lite i den ena boken jag läser nu. Lagomt bra tidsfördriv. Varken mer eller mindre.

 

Man gör väl alltid ett försök till att snygga till sig. Ibland går det bättre, ibland lite sämre. Jag satsade på att plocka lite frukt i trädgården istället.

 

Väl på jobbet känner jag mig rätt trött, seg och kanske lite lågstämd. Som tur var finns det något som piggar upp. Snuset såklart. Som en lite hjälte så här sent på natten

 

Det är ensamt och tomt på arbetsplatsen. Och kallt. Jag gömmer mig i filten och lutar mig tillbaka. Försöker se på tv, men programmen som visar tilltalar mig inte riktigt. Men man ska inte klaga egentligen. Det är det här jag får betalt för. Så tack ändå.

Entry filed under: Allmänt.

Time: 02:16 13:37 – Michaelsson blir frustrerad

1 kommentar Add your own

  • 1. cajjan  |  25 augusti 2008 kl. 11:57

    Tack för informativa tidsangivelser. Jag känner ett lugn i själen när jag ser dom.

    Svara

Kommentera

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Michaelssons Twitter

Snabbfakta

Jag inbillar mig att jag är bitterljuv och extravagant. Jag är i vilket fall som helst oerhört tveksam till livet, tillika känslomässigt störd. Utöver dessa defekter bor det en hel del trams här.
augusti 2008
M T O T F L S
« Jul   Sep »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Mest klickade

  • Inget
stats for wordpress

