En känsla jag inte är helt bekväm med

18 augusti 2008 at 13:30 Lämna en kommentar

Det började med att jag var osäker på vem jag skulle koppla till. Det slutade med att jag kopplade fel och blev seriöst förbannad. Inte på mig själv till en början, utan på den bristande informationen vi har. Sen blev jag förbannad på att personen jag kopplade till inte bara kunde låta det vara och låta en människa göra ett fel. Sen i sista hand blev jag förbannad på mig själv för att jag inte kan läsa ordentligt.

Så nu är jag förbannad på allting. Allt. Alla. Minsta lilla detalj gör mig förbannad. Lilla minsta veliga kund gör mig förbannad. Och minsta lilla pik från en kollega gör mig helt rasande.

Precis vad jag behövde.

Entry filed under: Allmänt.

Du och jag bloggen….du och jag. Samtal på jobbet

Kommentera

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Michaelssons Twitter

Snabbfakta

Jag inbillar mig att jag är bitterljuv och extravagant. Jag är i vilket fall som helst oerhört tveksam till livet, tillika känslomässigt störd. Utöver dessa defekter bor det en hel del trams här.
augusti 2008
M T O T F L S
« Jul   Sep »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Mest klickade

  • Inget
stats for wordpress

