Det är så logiskt

12 augusti 2008 at 13:45 Lämna en kommentar

Har ni läst det här?  Det känns ju helt logiskt att Blondinbella ska kommentera OS.
Kan hon så kan jag.
Byta karriär sådär. Vilken grej. Därför tänkte jag inte gå till mitt jobb i veckan. Nej, jag måste till träningen. Jag ska bli stavhoppare nu. Det är nog min grej.
Sen är det ju modeveckan i Paris nu/snart (eller när är den?) och eftersom jag ska modella lite på catwalken så måste jag öva på att gå och stå. Usch, det är mycket jobb framför mig nu.

Eller så håller man sig bara till sånt man kan! Är det så svårt att förstå?  Va? *Michaelsson blir högröd i ansiktet och kanske en smula förbannad*

Entry filed under: Allmänt. Tags: , , .

En arbetsdag Jag sitter på en liten tristkvist

Lämna en kommentar

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Snabbfakta

Jag inbillar mig att jag är bitterljuv och extravagant. Jag är i vilket fall som helst oerhört tveksam till livet, tillika känslomässigt störd. Utöver dessa defekter bor det en hel del trams här.
augusti 2008
M T O T F L S
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Mest klickade

  • Inget
stats for wordpress