Vatten, snus och Depeche Mode

03 augusti 2008 at 06:30 Lämna en kommentar

Klockan har passerat 06.00. Ryggen gör fortfarande sådär elakt ont. Men jag har tydligen lyckats sova bort ett par timmar här på jobbet. Hur man lyckas somna med ryggskott i en kontorsstol framför teven som har maraton med kung fu filmer är såklart ett lika stort mysterium som för er.
Men jag lyckades tydligen.

Dessutom måste jag säga något som tydligen kan straffas med döden. Men det här regnet som faller, den här gråa himlen, den här kyligare luften….i like it. Naturligtvis kommer jag tröttna på det när hösten kommer på riktigt. Men just nu tycker jag bara om det. Jag kan ha både långbyxor, sjal OCH den kristna koftan på mig! Haha!

Det är lätt hänt att det blir lite enformigt så här på natten. In med snusen, ut med snusen, in med ny snus. Dricka vatten, fylla på vattenflaskan, dricka vatten. Spela spel, spela samma spel igen, spela samma spel en gång till. Lyssna på en låt, lyssna på låten igen, lyssna på låten 37 gånger till. Ja ni fattar. Inatt har jag lyssnat på Depeche Mode hela natten. Och inte bara vilken låt som helst. Kanske en av världens bästa låtar. B-sidan till kanske världens näst bästa låtar – Personal Jesus.

Entry filed under: Allmänt. Tags: , , , , , , .

Ett samtal om liv och död Me and Dave

Kommentera

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Michaelssons Twitter

Snabbfakta

Jag inbillar mig att jag är bitterljuv och extravagant. Jag är i vilket fall som helst oerhört tveksam till livet, tillika känslomässigt störd. Utöver dessa defekter bor det en hel del trams här.
augusti 2008
M T O T F L S
« Jul   Sep »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Mest klickade

  • Inget
stats for wordpress

