Det är bara trams. Trams. Trams.

02 augusti 2008 at 05:56 Lämna en kommentar

Jag jobbar natt den här helgen. Som vanligt känns det som.
Hur kommer det sig att jag spenderar mer tid på mitt jobb än tillsammans med mina vänner?

Ingen idé att fördjupa sig i det egentligen. Jag kommer bara bli förvirrad, sur och deppig av det. Det skulle vem som helst bli för den delen.

Men nästa vecka börjar det ordinära livet igen. Åter på dagtidsarbetet. Och jag har väl blandade känslor inför det. Jag tycker det ska bli kul att ha tid att träffa kollegorna, det ska bli skönt att få normala rutiner igen, och jag kommer kanske ha tid att träffa någon annan än busschauffören och mamma. Men jag ser kanske inte riktigt fram emot att jag måste svara på samtal hela tiden. Nu har det gått 3 timmar sedan jag hade ett samtal sist. 3 timmar dagtid betyder nästan 300 samtal. den ekvationen stör mig. Stressar mig. Men som alla andra vuxna får jag helt enkelt stå ut med det hela och enas med mig själv och mina framtidsdrömmar.

Entry filed under: Allmänt. Tags: .

En liten notis om det dåliga humöret och att karlhelveten borde dödas. Jag har fått ett skott i ryggen

Kommentera

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Michaelssons Twitter

Snabbfakta

Jag inbillar mig att jag är bitterljuv och extravagant. Jag är i vilket fall som helst oerhört tveksam till livet, tillika känslomässigt störd. Utöver dessa defekter bor det en hel del trams här.
augusti 2008
M T O T F L S
« Jul   Sep »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Mest klickade

  • Inget
stats for wordpress

